סוכות למכירה

סוכות למכירה מדריך מקיף (אבל פשוטמעודכן 2020 

 

לקראת תקופת החגים שוק הסוכות למכירה צובר תאוצה רבהמהסיבה שבתקופה הזו יש באוויר הרגשה של התחדשותשל זמן איכות עם המשפחההתבוננות פנימית עשיית חשבון נפש.

 

המושג סוכה למכירה  הוא יחסית חדש

בעבר היו משפחות נרגשות לקראת בניית הסוכההבנייה הייתה אותנטית ואמיתית היום מראות אלה נדיריםאך עם בואה של הקידמה שוק הסוכות התפתח וכיום ישנם עשרות סוגים של סוכות למכירה.

מה היתרונות בקניית סוכה?

היתרונות הבולטים בקניית סוכה הם:

  1. מתאים לכל מטרה – כיום יש מגוון רחב שעונה לדרישותכם
  2. חיסכון בכסף – שוק הסוכות למכירה מאוד תחרותי וקיימים אינספור מבצעים
  3. חיסכון בזמן – אנשי שיווק ובעלי מקצוע שיבנו את הסוכה עבורכם

 

מהי הסוכה המתאימה ביותר עבורכם וכיצד תבחרו אותה

כיום קיימים בשוק מגוון סוגי סוכות למכירה בגדלים שוניםעם או בלי חלונותלשטחלחצר ולעוד מגוון מטרותהבאנו בפניכם את הסוגים הנפוצים ביותר כיום בשוק:

 

סוכה כשרה 

סוכה מינימליתשפחות ממנה אינה סוכה – גודלה לפחות 56X56 סמוגובהה לא פחות מ-80 סמיש לה שתי דפנות שלמותוהשלישית ניצבת בין השתיים ברוחב סמהסכך צריך לכסות את רובהאסור שיהיו בו פרצות ברוחב של יותר מ-24 סמ.

הסכך צריך להיות עשוי מצמחים טבעיים ולא מלאכותייםמחיר סוכה נמדד לפי הגודלגובה המסגרות ובד המצנח המחיר נע בין 450 שח – 1600 שחהרכבתה קלה במיוחד לא מסורבלת ומהירה.

 

סוכת חלון 360 מעלות 

סוכה בעלת חלונות של  360 מעלות לאורך כל דפנות הסוכה ניתנות לפתיחה וסגירה בין רגעיתרונות בולטיםרואים את הנוף כשיושבים בסוכה וכמובן כיווני אוויר.

 

סוכה מתקפלת – נוח לאחסון לא תופס מקום

סוכה למכירה מתקפלת אשר מגיעה בשלל צבעים ובמבחר גדלים שוניםבדרך כלל סוכות מתקפלות נמכרות בתוך תיק אריזה קומפקטי ומגיעות עם כל החלקים הנלוויםשימושיות מאוד וניידות להקמה ופירוק.

 

סוכה מתנפחת – אידיאלי להרכבה מהירה

סוכות מתנפחות למכירה היא סוכה פרקטית וכיפיתכל הסוכה מגיעה במארז אחד אשר כולל בתוכו משאבהרשתיתדות כשרות למהדרין ואפילו שטיח בשלל צבעים וגדלים שונים לבחירתכםיתרונן הבולט הוא שהסוכה קלה ונוחה –  איננה כבדה משקלה לא עולה על 30 ק”גכמובן הכל בהתאם לגודל הסוכה המתנפחת.

 

סוכת ילדים – ידידותית קטנה ובטוחה

קלה ונוחה לפירוק והרכבה (גם ילדים יכולים), סוכת ייעודית עבור ילדים הסוכה בטיחותית ביותר לילדכם ובעלת תו תקן ממכון התקנים הישראלי

בדרך כלל סוכות הילדים מגיעות במארז מיוחד שמטרתו לשמור ולשמר את טיב הסוכה למשך שנים.

סוכת הילדים  בעלת דלת רחבה ומספר חלונות  גדולות מרושתות כדי לספק אוורור מקסימלי.

סוכת הילדים מגיעה בשלל צבעים איורים משעשעים לילדים.

מידות סטנדרטיותגובה ואורך 1.40 סמרוחבה 1.20 ס” מ.

 

איפה הכי כדאי לקנות סוכה?

סוכות הדר או רשתות השיווק יתנו מענה  קל ומהיר ויתאימו לכם את הסוכה האידיאלית שתתאים לאופי המשפחה עסקי סוכות למכירה תפסו תאוצה רבה בשנים האחרונות לכן חיפוש סוכה לא אמור להיות דבר מורכבהשווקים והקניונים יתחרו כדי למצוא עבורכם סוכה שתתאים לכם הן מבחינה כלכלית והן לפי דרישותכם האישיות.

 

 

לסיכום 

חג הסוכות הוא חג משפחתי בו כולנו מצווים לאכוללשתותלשבת ואפילו ללון בסוכההסוכה המינימליסטית שידרגה את עצמה היום יש מבחר ענק ואינדיבידואלי עבור כל משפחה ואופיהבעלי מקצוע ימליצו עבורכם  על סוכה שתיתן מענה לילדים ולמשפחה.

הסוכה תגיע עם שליח עד לדלת ביתכם אחריות למספר שנים וישנן חברות שיתקינו עבורכם את הסוכה.

 

לקראת החגים התחרות גדולהמחירים צונחים והאיכות עולה מבצעים חסרי תקדים במחירים שלא תאמינו!

 

אז למה אתם מחכים קחו את הילדים וצאו לרכוש סוכה למכירה במחיר שיגרום לחייך

תן לנו להתאים עבורך את הסוכה המושלמת לחג

בעזרת מבחר ענק של סוכות למכירה חג הסוכות יהפוך לחוויה משפחתית איכותית ובלתי נשכחתחג שמח.

מוצרים קשורים