סוכה טלסקופית – מדוע משתלם לקנות סוכה כזו לחג

סוכה טלסקופית – מדוע משתלם לקנות סוכה כזו לחג

אוטוטו חגי תשרי מגיעים, וזה סימן שאחרי יום כיפור נצטרך לבנות סוכה בחצר של הבית, בה נוכל לשבת במשך ימי החג, לארח בני משפחה, חברים, שכנים וכל מי שירצה להגיע אלינו לשבת בסוכה.

יש לנו אפשרות לבנות סוכה רגילה, כמו שאנחנו רגילים לעשות מדי שנה כמעט עם כל מה שכרוך בהרכבתה ופירוקה. אך יש לנו גם אפשרות לעשות לעצמנו חיים קלים ולקנות סוכה שאפשר לבנות בקלות רבה, ובסוף החג נוכל גם לפרק אותה בקלות ולהחזיר אותה למחסן או למקום בו אנחנו מתכוונים לשמור אותה, עד לשנה הבאה.

מבין מגוון הסוכות למכירה של סוכות הדר, ישנה סוכה מיוחדת אותה אנו ממליצים עבור אלו המחפשים נוחות וחיים קלים, סוכה טלסקופית. זוהי סוכה שמורכבת מארבע מוטות גובה פינה, גובה הארכה, ואורך על פי הצורך. ניתן לחבר אותה בצורה פשוטה ונוחה, מבלי לעבוד קשה מדי וללא צורך בכלי עבודה משמעותיים, וכן ניתן להשתמש בה בכל מקום שרוצים על פי הצורך.

לפני שנתייחס ללמה לזה משתלם ומה היתרונות של סוכה טלסקופית, חשוב להדגיש, זו סוכה יכולה להתאים לכל אחד מפני שגודלה יכול להשתנות לפי הצורך המדוייק שלכם. לא משנה אם רוצים להקים אותה בבית פרטי, בית משותף או אפילו במרחב פתוח לכלל הציבור.

מה היתרונות של סוכה טלסקופית

כשבעת המינים של סוכות, אנו הולכים לציין בפניכם שבעה יתרונות שהולכים לשנות את מה שחשבתם על סוכה והולכים לעשות את רעיון קניית סוכה טלסקופית לדבר המובן מאליו. ראו הוזהרתם.

יתרון ראשון, כאמור היא מאוד קלה ופשוטה להרכבה. כל מה שצריך זה להניח את המוטות השונים, על פי התפקיד שלהם, אחד ליד השני, ואז פשוט להתחיל לעבוד, תחילה על בסיס, אחר כך על המוטות העומדים ולבסוף על אלה שאמורים להחזיק את הסכך. המוטות מתחברים בעזרת חיבורים ידניים חזקים, המונעים מהמוטות ליפול ומאפשרים לסוכה לעמוד בצורה יציבה ובטיחותית. מה שמוביל אותנו היישר אל היתרון הבא!

יתרון שני, מדובר בסוכה מאוד חזקה ויציבה. על אף שאת אורכה ורוחבה ניתן לשנות יש לציין כי המוטות הינם מוטות ברזל חזקים המסוגלים להחזיק משקל רב ללא מאמץ!

יתרון שלישי, זו סוכה מודולארית. להבדיל מסוכה רגילה שהטווח שלה נקבע על פי מה שאנחנו בונים מלכתחילה, הרי שכאן אם נצטרך, תמיד נוכל לפתוח את החיבור ולהאריך את המוטות ובכך להגדיל אותה. חשוב להדגיש, ישנן סוכות טלסקופיות במידות שונות, אשר יכולות להתאים לכל מקום, על פי גודל השטח או האורחים המוזמנים. מעבר לכך, אפשר גם להגדיל ולקצר כל מוט בפני עצמו, על פי המידות שלו, לגובה לאורך או לרוחב. השליטה היא מלאה והיא בידכם.

יתרון רביעי, אנחנו יכולים לקבוע בעצמנו איך לעצב את הסוכה. בין אם זה באמצעות בד לבן או בדים אחרים. אנחנו יכולים להחליט האם לעצב אותה בצורה מסורתית, או בצורות ייחודיות לטעמנו. חשוב להדגיש, קל מאוד להרכיב את הבד שנבחר על הסוכה, אפילו ללא צורך להשתמש בסולם. חיים קלים.

יתרון חמישי, מדובר בסוכה שניתן לקפל בקלות ולאחסן אותה בכל מקום. מעבר לאחסון, הסוכה מתקפלת לכזה גודל נוח שתוכלו לקחת אותה לכל מקום ללא צורך ברכב עם תא מטען גדול במיוחד כמו שהייתם עושים במידה והיתה לכם כל סוכה אחרת.

יתרון שישי, בזכות העובדה שאנחנו יכולים להחליט מה יהיה אורך כל מוט, הרי שיש לנו אפשרות לתכנן טוב יותר את תהליך הבנייה שלה, ואיך היא תיראה בשטח. אם השטח גדול וריק הכל בסדר, אך רק עם סוכה טלסקופית תוכלו לצאת לשטח ולדעת בוודאות שלא משנה היכן תנחתו – הסוכה תעמוד בתנאי שטח.

יתרון שביעי, בגלל גודלה המשתנה, אין אפילו צורך בסולם כדי לתלות את הקישוטים לסוכה אותם אנחנו מוסיפים לעסקה בחינם בקניית סוכה. ואם כבר בקישוטים עסקינן, תוכלו אפילו להתאים סוכה לילדים! סוכת פעוטות קטנה וחמודה שתוכל לשנות את גודלה בכל עת וצורך.

מדוע משתלם להשתמש בסוכה טלסקופית

כשמסתכלים על היתרונות שהצגנו, אין ספק שעצם העובדה שאנחנו יכולים להתקין אותה בקלות, גם בלי שיש לנו ידע טכני רב, תוך שימוש במקום אחסון מינימלי, הופכים את הסוכה הטלקופסית לסוכה איכותית ובטיחותית, ומשתלמת יותר לאלו מכם שלא רוצים להשתמש בכלי עבודה או אפילו לאלו שגודל האורחים שלהם משתנה.

בנוסף, מאחר ואנחנו יכולים להיות הרבה יותר גמישים ביחס למידות של הסוכה. אנחנו יכולים להגדיל ולצמצם. אנחנו לא צריכים להגביל את עצמנו בשטח. זה יכול לפתור לנו לא מעט בעיות, בין אם בכמות האורחים שנוכל לארח בסוכה ובין אם זה בסוג וכמות הריהוט שנוכל לאכלס במקום.

סוכה טלסקופית – סוכה ניידת לכל מקום

הטענה הרווחת היא, שסוכה צריך לבנות בסוכות. זה המנהג – והוא חל גם על סוכה טלסקופיתאך עם סוכה טלסקופית אותה תוכלו לבנות אותה מתי שאתם רוצים ואיפה שאתם רוצים, קשה מאוד שלא להציב אותה בכל פעם שתצאו לטיול, גם בלי קשר לסוכות.

באיחולי חג שמח, קל, נוח, טלסקופי ומודולארי.

סוכות הדר.

מוצרים קשורים
  • בד מצנח ירושלים היקפי לסוכה

    לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורךגולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, ושבעגט. קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק? לתיג

    לפרטים נוספים
    900 - 2,500 ש"ח