חג סוכות 2020 כבר כאן – האם יש לכם סוכה לחג

סוכות לנצח – פשטות ההרכבה, האחריות והאיכות

 

מי לא אוהב את חג סוכות? עוד טרם החג, עם הכנת קישוטים לסוכה, ההתרגשות כבר בשיאה! זמן האיכות עם המשפחה והחברים הקרובים – הוא יקר מפז. ובכנות, יש משהו נחמד בקיום מצוות החג – הרי לשבת ביחד, בין אם מדובר בסוכה לחצר או סוכה לגינה – זה בהחלט חגיגה בחוץ תחת כיפת השמים, אך ללא ספק, הכי בבית שאפשר.

האתגרים בחג סוכות הם בבחירת סוכה והרכבת הסוכה עצמה. אך אל דאגה, בדיוק בגלל זה, החלטנו להציג בפניכם את סוכה לנצח. סוכה כשרה ואיכותית, שלא תשמש אתכם לערב סוכות 2020, או לסוכות תשפ”א, אלא תישאר אתכם לחגים הבאים בשנים הבאות!

 

מה ההבדל בין סוכות לנצח לסוכה רגילה?

אם בעבר היה צורך באיסוף הקרשים, חומרי הבנייה, תפירה ועבודת בנייה ומלאכה רבה על מנת לקיים את מצוות החג – סוכות לנצח הן פתרון מודרני ופשוט, מאחר וסוכות לנצח הן סוכות פשוטות ביותר להרכבה! ללא כל מאמץ תהיה לכם סוכה מהודרת ואיכותית לחגוג בה את חג סוכות.

סוכה לנצח היא סוכה למכירה, המגיעה בגדלים שונים ומגוונים – כך שניתן למקם אותה לפי הצורך בכל מקום. חלקיה השונים, כמו יריעות הבד או הסכך, ניתן לקנות כסט או בנפרד – איך שתרצו, דבר המאפשר גיוון והתאמה אישית לכולם! בסוכות לנצח, הדגש החשוב ביותר הוא האיכות הגבוהה – הן נועדו באופן טבעי להישמר כחדשות לאורך שנים.

 

סוכה קלה להרכבה באחריות עם אחריות

לסוכות לנצח, מסגרת בגודל משתנה – לפי המידה שבחרתם, עשויה מוטות ברזל. החיבורים של מוטות הברזל – לאורך ולרוחב כמובן, באמצעות התקנים המובנים בהם – ללא פטיש ומסמר. מוטות הברזל של סוכות הדר, עשויים מברזל עבה וחזק ביותר. המסגרת של סוכות הדר, מגיעה עם 10 שנות אחריות. ברכישת סוכות לנצח – האחריות בהחלט מעידה על אמינות החברה ממנה בחרתם לרכוש את הסוכה. 

דפנות הסוכה – עשו לכם סוכה יפה!

זה המקום ליצירתיות! עוד לפני הכנת קישוטים לסוכה, תוכלו לבחור בבד המתאים ביותר! בסוכות לנצח – הבד המשמש לדפנות הסוכה – יכול להיות כל בד שתבחרו. החל מבד קלאסי לבן וחלק, בדים מעוצבים, או אפילו בדים מודפסים. אם תרצו אחת לכמה שנים לגוון במראה הסוכה – רכישת דפנות חדשות בהחלט יעשו את העבודה!

 

סכך כשר או סכך כשר למהדרין?

כמובן, כחלק מקיום מצוות חג סוכות – על הסוכה להיות כשרה. סוכה לנצח היא ללא ספק סוכה כשרה. אך ההחלטה היחידה שעליכם לעשות בנוגע לכשרות – היא סוג הכשרות, אשר ייקבע לפי הסכך:

סכך כשר – עשוי קני סוף המחוברים ביניהם בחוט מעובד מצמח היוטה. סכך כשר למהדרין – עשוי 100% מרכיבים טבעיים – בסכך זה קני הסוף מחוברים ביניהם עם צמח הרפייה. לא משנה באיזה סכך בחרתם, צפיפות ואיכות הסכך של סוכה לנצח, עומד בגדר ההלכה: ‘צילתה מרובה מחמתה’.

 

“בסוכה שלנו שמחה וצהלה”

כבסוכות לנצח, לא רק חומרי הגלם שעושים את ההבדל, יש עוד מספר יתרונות בולטים וחשובים שכדאי להכיר:

 

הסוכה גדולה, המחיר קטן

בסוכות הדר מאמינים שלכל אחד מגיע לחגוג את חג סוכות בסוכה מהודרת. אם בעבר הסוכה הייתה מוצר יקר ביותר, בחג סוכות 2020, כבר בהחלט ניתן לרכוש בקלות סוכה לנצח, במחיר לכל כיס. ללא שום פשרה על האיכות, הנוחות, או הכשרות כמובן.

ואם כבר הזכרנו את גודל הסוכה – לסוכה לנצח מספר רב של גדלים אפשריים: החל מסוכות בגודל 1X1 מטרים, שתתאים ל-2 אנשים. ועד לסוכות גדולות יותר, 4X4 מטרים- ל-22 אנשים, ואפילו סוכות ענק בגודל 20X20 מטר! בקיצור, תוכלו להרכיב סוכה בכל גודל שתרצו!

 

סוכה למכירה באינטרנט – במשלוח עד הבית

עם סוכות לנצח, אין צורך לאסוף קרשים, לסחוב, או להתרוצץ בין החנויות השונות – כיום, הסוכה למכירה באינטרנט! גם ללא הגעה פיזית, עדיין תזכו לשירות האדיב ביותר והמקצועי ביותר. הסוכה שבחרתם, תגיע אליכם במשלוח מהיר עד הבית.

 

עדיין מתלבטים איזו סוכה לבחור?

סוכה לנצח, תשדרג לכם את החג הקרוב וחגים רבים אחריו, בין אם זה הבנייה הקלילה, עמידות ואיכות הסוכה, האחריות או אפילו המבחר. עם סוכות לנצח תדעו שאתם בידיים טובות.

מוצרים קשורים
  • סוכה 3X6 PREMIUMלהשכרה

    סוכות להשכרה בגדלים המתאימים לאירועים משפחתיים ברוח החג.

    הדינמיות של הסוכה הטלסקופית מאפשרת לבנות סוכות בתוואי שטח שהוא לא מרובע, זה מתאפשר על ידי קיצור והארכה של המוטות הטלסקופיים וכיוונון למקום הנכון בשטח ההקמה.

    סוכות הדר מציבה סטנדרט חדש ברמת השירות ללקוח, ומאפשרת לכם להיכנס לחג כמו מלכים.

    לפרטים נוספים
    1,790 ש"ח