סוכה טלסקופית – היתרונות הגדולים!

כשהחופש הגדול מסתיים וחודש ספטמבר מתחיל, פתאום מרחפת בחלל האוויר תחושה מסוימת של ציפייה. חגי תשרי בפתח, כולנו הולכים לקראת תקופה של חגיגיות ושמחה, אבל יש כמה משפחות שבכל זאת מביעות דאגה ושואלות בחשש מה יהיה על הסוכה שיצטרכו לבנות השנה?

היום מגוון הסוכות הוא עצום וכמעט כל אחד יכול למצוא את שחפצה נפשו, אבל יש חברה אחת שנמצאת מעל כולן: סוכות הדר.

גם התחרות הגדולה שהלכה והתפתחה עם השנים, לצד הגדילה בענף, הביאה לירידת מחירים כוללת במרבית המוצרים – עובדה שהפכה את רכישת הסוכה למוצר בסיסי עוד יותר מבעבר. אבל אין אף חברה שענתה על הצורך המהותי שלנו שהוא לבנות סוכה שתהיה גם גדולה וגם קטנה, גם קלה וגם כבדה, גם ניידת וגם יציבה. כזו שתתאים לכל אירוע שנרצה לחגוג בחג הזה.

אז בסוכות הדר חשבו על אותן משפחות שרוצות לשמור על המסורת אבל להתאמץ כמה שפחות, והגו רעיון חדשני: סוכה טלסקופית.

מדובר בסוכה המורכבת מארבעה מוטות גובה פינה, מוטות גובה הארכה ומוטות רוחב לפי הצורך. מוטות הברזל האלו, שהפרופיל שלהם עבה מהפרופיל של מוטות בסוכה רגילה, ניתנים להתאמה לכל גודל שתרצו, מה שהופך את הסוכה למודולארית.

משמעות הדבר שתוכלו לקפל את הסוכה ולהכניס אותה למכונית, להתאים את הגובה שלה בהתאם לאורחים שיגיעו, להרחיב או להאריך אותה וגם להעבירה ממקום למקום במהירות.

את המוט באורך שני מטרים אפשר לקצר, כך גם את מוט השלושה מטרים, מה שמאפשר לכם להרכיב עשרות גדלים שונים ממסגרת הסוכה. את מוט הגובה ניתן לקבע ל-2.30 מטרים או ל-2.10, או בכלל להעמידו על גובה מינימלי של 1.6 מ’.

מה זה אומר בפועל? שאפשר להרכיב את הסוכה על גובה מינימלי, בלי שתצטרכו להסתכן בעמידה על כיסא גבוה או על סולם, ואז לפתוח אותה לגובה המרבי שלה. מקסימום תוצאה במינימום עבודה.

הברזלים צבועים בצבע היפוקסי בתנור צבע לבן, ומצופים בחומר נגד חלודה. הפרופילים רחבים ביותר ומאפשרים הקמה של סוכות ענק באופן יציב, כולל הצבת פלסטיק בברזלי הגובה למניעת חדירת מים ורטיבות.

מסגרת הסוכה נפתחת עד 34 גדלים שונים. היא קלה לנשיאה ולהובלה, פשוטה להרכבה ללא סולם, חזקה ויציבה.

ואיזה עוד יתרון יש לרכישת סוכה טלסקופית בסוכות הדר: אתם תקבלו ערכת ארבעה חבלי לבוד, פטיש עץ וסט ארבעה קישוטי סוכה במתנה בתוך קרטון מסגרת הסוכה. רק זכרו שהיא מגיעה ללא בד.

אז הפסיקו להתלבט ובואו לסוכות הדר. ברגע שתראו עד כמה הסוכה הטלסקופית קלה להרכבה ופשוטה לפירוק, אתם לא תבינו איך הסתדרתם בלעדיה בשנים עברו ותקנו מיד כמה עבורכם ועבור בני המשפחה.

 

מוצרים קשורים