הכירו, סוכה טלסקופית – את חג סוכות 2023 תוכלו לחגוג בכל מקום!

חג סוכות, הוא אחד מחגי תשרי האהובים ביותר! מצוות החג- הישיבה בסוכה כמובן, היא מהנה ומגבשת מאז ומעולם. מצוות החג היא אמנם בת אלפי שנים, אך סוכות חדשות להרכבה קלה, נשיאה והתאמה לכל גודל- כיום, הופכות את קיום המצווה לדבר פשוט מתמיד! עדיין לא יודעים עם מי תחגגו את החג והיכן? לא בטוחים במיקום המדויק בו תציבו את הסוכה שלכם? אז זה בדיוק הזמן שתכירו- סוכה טלסקופית!

סוכות טלסקופיות, הן סוכות מודלאריות ואיכותיות. בעזרת מוטות טלסקופיים- מוטות אותם ניתן להגדיל ולהקטין לפי צורך, לסוכה גדלים שונים כך שתתאים באופן המושלם לכל אחד ואחת, לכל מקום ולכל צורך! לפניכם כל הפרטים: 

 

סוכות טלסקופיות – כל מה שרציתם לדעת

סוכות בכלל וסוכות טלסקופיות בפרט, ישארו אתכם לטווח הארוך. סוכה היא אינה מוצר חד פעמי לחג סוכות 2020, אלא לחגים רבים בשנים הבאות. הסוכות של סוכות הדר אף מגיעות עם אחריות ל-10 שנים על מסגרת הסוכה!

בסוכה טלסקופית, הושקעה מחשבה רבה והשקעה בכל הפרטים הקטנים, החל מאחסון הסוכה, נשיאת הסוכה- והאפשרות הייחודית ביותר לה- התאמתה לכל גודל וכל מקום בעזרת מוטות טלסקופיים!

לסוכה טלסקופית מסגרת ברזל- ברזל חזק ויציב, צבוע היטב בצבע היפוקסי לבן השומר עליו מפני חלודה. מוטות הברזל המרכיבים את המסגרת: 8 מוטות רוחב ו-4 מוטות גובה, מתכווננים לכל צורך- ומסוגלים ליצור סוכה בגודל סטנדרטי ושאינו סטנדרטי בקלות. במוטות הגובה אף קיימים חלקי פלסטיק המונעים חדירת מים ורטיבות.

הלחצן המיוחד והחדשני במוטות, מאפשר לכוונן את הסוכה למגוון גדלים. אתם וודאי תוהים, כמה אפשרויות עומדות בפניכם? והתשובה לכך, בהחלט מפתיעה! סוכה טלסקופית של סוכות הדר מתכווננת ל-28 גדלים שונים ויכולה להגיע לגובה של עד 2.3 מטרים!

אל חשש, בדיוק כפי שניתן להגדיל את מוטות הסוכה בקלות, כך ניתן גם להקטין את המוטות לנשיאה והובלה פשוטה, ל- 1.6 מטרים בלבד!

 

“שלומית בונה סוכה…”- ועכשיו גם אתם!

סוכה טלסקופית היא אמנם החדשנית ביותר, אך הרכבתה הפשוטה היא ללא ספק יתרון בולט שאין להתעלם ממנו:

מוטות הרוחב מתחברים בקלות למוטות הגובה! את הגובה והרוחב הרצוי מכווננים בקלות בעזרת הלחצן הייחודי, כך שבמהירות, מסגרת הסוכה תעמוד יציבה וחזקה. עכשיו רק נשאר לחבר את בד הסוכה בעזרת סקוץ’ אל המסגרת- והבד הוא חלק מערכת הסוכה כמובן! בכל ערכה של סוכה טלסקופית- 4 רצועות לבוד לכשרות מהדרין של הסוכה.

גם בבד סוכה טלסקופית אפשרויות להתאמה אישית מהירה- את פתח הסוכה, יוצרים באמצעות קיפול הבד העודף לפנים הסוכה ובדיוק כמו חיבור הבד אל המסגרת- גם חיבור זה נעשה באמצעות סקוץ’. בנוסף, בבד הסוכה, שתי חלונות היוצרים אוורור טבעי בסוכה ומרושתים נגד מזיקים.

 להשלמת הסוכה, לא נשכח את הסכך! הסכך מגיע בנפרד ניתן להניחו על גג מסגרת הסוכה, או תחת מוטות במבוק לתמיכה נוספת.

אין צורך בסולם להרכבת מסגרת הסוכה. בנוסף לערכת הלבוד, עם סוכה טלסקופית של סוכות הדר מגיע פטיש עץ וסט קישוטים לסוכה, כך שבידיכם כל מה שתצטרכו- והרכבת הסוכה מעולם לא הייתה קלה יותר!

 

סוכה טלסקופית- סוכה בהתאמה אישית

בין אם בחרתם לחגוג את החג עם המשפחה המורחבת או עם מספר חברים מצומצם, סוכה טלסקופית תאפשר לכם לחגוג את החג בנוחות, עם התאמה אישית לגודל החצר ולמספר האורחים הצפויים להגיע! סוכות הדר מאחלים לכם ובני משפחתכם חג סוכות שמח! סוכות טלסקופיות, סוכות לנצח, סוכות נוספות, קישוטים לסוכה, סכך כשר או כשר למהדרין ועוד, תוכלו לראות באתר שלנו.

מוצרים קשורים